Daţi-mi voie să vă adresez un cuvios HAI SICTIR!

Fanaticul-2-620x388Ca de obicei, Înalt Prea Ipocritul s-a făcut iar de căcat. Aşa pe româneşte, pe bune şi fără comentarii. Cum să-ţi permiţi tu, ditamai popoiu, ales (ştim noi cum, vă spun data viitoare) în fruntea băieţilor în fustiţe să faci asemenea afirmaţii? Cred că n-a aflat că pereţii au urechi şi încă d-alea electronice. Asta e bine, mai auzim şi noi una, alta. Nu pot şi mă doare sufletul să transcriu toată conversaţia, l-aş băga în materia în care se zbate ÎPI pe amicul de la tehnic, dar voi reda ideile principale despre care lumea doar vorbeşte. “Băăăăă tâmpiţilor, cum vă permiteţi ca în astfel de momente să pierdeţi? Ştiţi câte lumânări au pus aia la Colectiv? Peste zece mii!! Ştiţi câte sunt ale noastre? Câteva zeci! Restul sunt de la Carrefour, de la buticul din colţ sau de acasă de la ei! Nu sunt sfinţite de noi, ce n-aţi înţeles? Pierdeţi aiurea banii Sfintei Biserici, că sunteţi proşti şi nu ştiţi să vă impuneţi punctul de vedere. De ce n-aţi trimis mă, pe cineva să doarmă acolo, să mângâie proştii, să le dea binecuvântări şi să vândă lumânări şi candele sfin–ţi-te? Tre’să mă duc eu? Să mă duc să dea pulimea cu ouă în mine? Cine a dat din casă? Cine a spus că n-am fost eu invitat acolo? Cine a fost dobitocul care nu şi-a ţinut gura?” Şi aşa, timp de vreo jumătate de oră Înalt Prea Fusutanatul şi-a vărsat năduful pe consiliu. După aia le-a dat verde (tot cu binecuvantarea de rigoare, duceţi-vă in…) şi s-a dus să se calmeze cu un whisky Lagavulin, ca de când l-a spurcat Adi Năstase la chestia aia scoţiana i-a cam plăcut…
Asta de la Mitropolie. Din viaţa noastră de zi cu zi. M-a sunat un amic popă: “Hai pe la mine să-ţi dau un… ceai. Dar vino şi tu cât e cald.” M-am urcat în maşină şi după o oră (că sunt cam 70 de km de la mine la Ploieşti, vorba cântecului) eram la poarta popii. Mi-a deschis coană preoteasa, cam albastră. Sar’mâna. Ce s-a întâmplat, am întrebat-o. “Nimic, e popa cam nervos, că l-au sunat aia de la Bucureşti…” Şi? “Şi… lasă că îţi spune el.” În casă, popa era mai negru ca sutana. Ce-ai frate? “M-au sunat de la Bucureşti, de la Patriarhie, ca de ce am vorbit împotrivă. Cică mă mută la ţară, să pot vorbi aiurea cât vreau eu… Au scris pe http://www.basilica.ro că am dezinformat iresponsabil, ca IPF n-a zis niciodată că “Toţi tinerii cu pricina l-au sărbătorit pe însăşi Diavolul, au căutat moarte şi moarte au găsit”. Păi a zis sau n-a zis? A zis, a spus-o de faţă cu multă lume, dar ălora le e frică. Şi dacă mă trimite la ţară ce, acolo lumea nu merge la biserică? Doar coana mare e cam nervoasă, dă-i trece… Când cotizăm de ne ia dracu’, că ce ne cer ei e mai mare ca impozitu’ plus tva-ul cum e? Dacă tai chitanţă s-a zis, îmi iau tot. Dar, ca de obicei se merge pe 2 – 3 chitanţiere, ştii şi tu. Catedrala aia, a neamului, fute-le neamu’n cur, s-a făcut din furăciuni, dar are curaj cineva să spună? De câte ori am auzit de la Prea Fericitul “Lăsaţi-i dracu, să moară prosti, luaţi-le banii” să fiu eu sănătos…” Cu slujbele pentru Colectiv cum e? “Cum să fie, după ce aţi scris voi, a dat ordin să-i pomenim, nu cu numele, aia se plăteşte, doar aşa, că au murit, şi Dumnezeu să-i ierte, nimic mai mult. Înmormântările? Pe bani, normal”. Am mai vorbit cu popa înca vreo oră apoi am luat-o din loc.

Am tras următoarele concluzii: 1. Înalt Prea Milogul, pe lângă că e hapsân şi parşiv mai e şi răzbunător. 2. “N-a fost invitat” să-şi trimită reprezentanţii la Colectiv. Dar la întins mâna îi invită cineva? Dau buzna în casa şi-ţi stropesc plasma cu apă apoi pereţii şi laptopul. Dacă le spui ceva, o dau pe-a sfântă, lasă că aghiazma face bine. Îi face bine mă-tii! 3. De ce foloseşte Patriarhia Internetul? Este de tot rahatu’, acolo există curve, poponari, satanişti, antiortodocşi, anti Înalt Prea… şi alte rele lumeşti, nimic sfânt. Ba mai mult, au încălecat şi pe facebook. Îşi flutură fustiţele iar preacredincioasele se uita, doar, doar or vedea ceva sub ele, poate planta aia, care se numeşte… coaiele popii?
Ce să vă mai spun? Treziţi-vă? Noooo… Pentru unii e mult prea târziu. Cei care nu înţeleg că adevărata credinţă nu este biserica, nu vor înţelege niciodată nimic. De aceea îmi permit, cu dragoste creştinească, să le adresez celor despre care am scris de trei zile încoace, adică băieţilor în fustiţe, în frunte cu Înalt Prea Ticălosul, un cuvios HAI SICTIR!

Ai ceva de spus?

